اسمانی ها
I L❤️ve My Hijab♥✿❀ ღ
اسمانی ها

این روزها حرف از حجاب در ایران که می شود همه در برابرت جبهه می گیرند و می گویند : ای بابا ول کن این بحث های قدیمی رو بخاطر همین افکار است که ایران جهان سوم شده

اسن حرف را میزنند تا مسال مهمتر را یاداوری کنند

تا چادر را....

 تا پوشش را تحقیر کنند...

راست هم می گویند چرا که اگر همین ادمها یک حجاب ثابت در ایران داشتند

الان ایران جهان اول نبود زیرا ادم هایش

دغدغه ی دیگری به جز پوشش صبح فردایشان داشتند

دختر ها به جای فکر کردن به رنگ کلیپس

و پسر ها به جای فکر کردن به ابرو برداشتن

 به چیز های مهم تری فکر می کردند

ان موقع حق باشماست ایران جهان اول می شد

اری شما راست می گویید افکار من بچه گانه است

 اصلا بخاطر همین افکار ایران جهان سوم شناخته شده است

چرا که اگر ادم های متمدن امروز جامعه من حداقل نوع پوششان را می دانستند

من به جای این که پشت این مانیتور بشینم و فریاد هایم را تایپ کنم  تا مردم هدایت شوند  در ازمایشگاه در حال کشف دارو بودم تا مرضان جامعه ام از بین نروند

 و ان موقع ایران جهان اول میشد

اری حق باشماست

اما با این اوضاع...

جامعه ی ما نوع پوشش را بداند چهان اول شدن پیشکش...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





زهرا کرمی و مریم نوروزی |